ΕπικαιρότηταΚοινωνικοί ΦορείςΤοπικά

Νίκος Λιόντος και Τάσος Βασιλείου για τον Όμιλο Μυτιληναίου :“Θέλουν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι”

Από την Ωρα της Φωκίδας

Σε απεργία διαρκείας μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους που αφορούν την τραγική μείωση των εισοδημάτων τους εξαιτίας της εκφόρτωσης του βωξίτη στην Ιτέα και όχι στην Αντίκυρα βρίσκονται από χθες το πρωί τα φορτηγά που συνεργάζονται με την εταιρία ΔΕΛΦΟΙ ΔΙΣΤΟΜΟ του Ομίλου Μυτιληναίου

«Μέχρι και τον Απρίλιο του 2024 η εκφόρτωση του Βωξίτη γινόταν στην Αντίκυρα. Από τότε μέχρι και σήμερα γίνεται στην σκάλα φόρτωσης στην Ιτέα και στη συνέχεια μεταφέρεται απέναντι με το καράβι του πλοιοκτήτη », θα μας εξηγήσει αρχικά ο πρόεδρος του σωματείο των φορτηγών κ Νίκος Λιόντος και θα συνεχίσει τονίζοντας ότι εξαιτίας της αλλαγής αυτής ο τζίρος τους έπεσε κατά τουλάχιστον 65% με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην μπορούν να επιβιώσουν αλλά κυριολεκτικά να μπαίνουν και μέσα καθιστώντας εντελώς ασύμφορη την ενασχόλησή τους με τη μεταφορά του μεταλλεύματος.
Όπως θα μας εξηγήσει και ο ταμίας του σωματείου κ Τάσος Βασιλείου η εταιρία του κ Μυτιληναίου τους είχε διαβεβαιώσει ότι αυτή η αλλαγή θα γινόταν τους πρώτους 5-6 μήνες μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να βγουν από τη στενωπό που μπήκαν εξαιτίας της αγοράς της ΙΜΕΡΥΣ και στη συνέχεια θα συνομιλούσαν σε πνεύμα καλής θέλησης για να λύσουν το πρόβλημα.

Ωστόσο, όπως θα μας πουν και οι δυο συνδικαλιστές , οι συνομιλίες έγιναν και απέβησαν άκαρπες διότι οι τοπικοί εκπρόσωποι της εταιρίας κκ Γιάννης Παπανικολάου και Χαράλαμπος Τζιμόπουλος , προφανώς με άνωθεν εντολές, τους απάντησαν αρνητικά και δε σήκωναν και κουβέντα.
«Μας είπαν ΟΧΙ σε ΟΛΑ. Δυστυχώς, η ελληνική επιχειρηματικότητα είναι αυτή: θέλει να βγάλει από τη μύγα ξύγκι. Συμπεριφέρονται σαν αποικιοκράτες που τα θέλουν όλα δικά τους και σε εμάς θέλουν να πετάνε ψίχουλα, αν και τα κέρδη τους είναι πολλά εκατομμύρια, όπως έδειξαν και τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου », θα επιμείνει φανερά αγανακτισμένος ο κ Λιόντος και θα στον συμπληρώσει ο κ Βασιλείου ότι αυτή η υπόθεση αφορά συνολικά 54 φορτηγά από τα οποία ζουν κοντά στις 100 οικογένειες στην ευρύτερη περιοχή και ότι η μείωση τους εισοδήματός τους θα πλήξει ταυτόχρονα και την τοπική κοινωνία στην οποία κατευθυνόταν η συντριπτική πλειοψηφία των χρημάτων των ιδιοκτήτων φορτηγών
«Μέχρι και τον Απρίλη είχαμε υπολογίσει ότι ο τζίρος που έπεφτε στην τοπική κοινωνία ήταν κατά μέσο όρο περίπου 5 έως 5,5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Τώρα αυτό θα μειωθεί κατά 65% με αποτέλεσμα να χάσουν όλοι και να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο η τοπική κοινωνία», θα μας πει ο κ Λιόντος και θα κλείσει τονίζοντας ότι δεν θα κάνουν πίσω μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους και στην κατεύθυνση αυτή θα προσπαθήσουν να ενημερώσουν ευρύτερα την κοινωνία και τους εκπροσώπους της

Στο πλευρό τους ο Παρασκευάς

Από χθες το πρωί στο πλευρό των απεργών βρέθηκε ο Περιφερειακός σύμβουλος Δρόσος Παρασκευάς ο οποίος δήλωσε προέβη στην εξής δήλωση: “στέκομαι στο πλευρό των φορτηγατζηδων και στηρίζω τα δίκαια αιτήματα τους. Η εταιρεία με τα γιγαντιαία κέρδη τους χρωστάει πολλά, όπως και η τοπική οικονομία. Ήταν καλοί όταν με τις χειρότερες κλιματολογικές συνθήκες χιόνια παγετούς σε ένα από τα χειρότερα οδικά δίκτυα, το γνωστό 51 κουβαλούσαν τον βωξίτη εδώ και δεκαετίες. Σήμερα η εταιρεία τα ξεχνάει όλα αυτά και στο βωμό του υπερκέρδους προσπαθεί να βγάλει από την μύγα ξύγκι. Η ζημιά δεν θα είναι μόνο για τους ίδιους αλλά για ολόκληρη την τοπική οικονομία πρέπει όλοι να σταθούμε στο πλευρό τους.”