Δήμος ΔελφώνΕπικαιρότηταΚοινωνικοί ΦορείςΤοπικά

Υπεγράφη η σύμβαση και προχωρά η μελέτη για το νέο χώρο στάθμευσης στους Δελφούς

Για το στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι διαδικασίες αξιοποίησης του ακινήτου στη Δημοτική Κοινότητα των Δελφών, το οποίο ο Δήμος Δελφών εκμίσθωσε από την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ.) Α.Ε. προκειμένου να δημιουργηθεί νέος χώρος στάθμευσης, απάντησε η Δημοτική Αρχή, κατά την ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026. 

Πιο συγκεκριμένα και σε συνέχεια ερώτησης του Δημοτικού Συμβούλου της παράταξης «Ανανεωτική Δύναμη» κ. Αλέξανδρου Κυριακίδη, ο Δήμαρχος Δ. Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής, ενημέρωσε ότι στις 10 Ιουνίου 2026 υπεγράφη η σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών σύνταξης της μελέτης σχεδιασμού του νέου χώρου στάθμευσης, προχωρώντας έτσι η διαδικασία αξιοποίησης του ακινήτου το οποίο ο Δήμος Δελφών εκμίσθωσε από την ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε.

Στο πλαίσιο της σύμβασης, η οποία είναι προϋπολογισμού 36.998,50 ευρώ, θα γίνει μεταξύ άλλων: 

  • κυκλοφοριακός σχεδιασμός του χώρου
  • συγκοινωνιακή μελέτη για τον προσδιορισμό της τελικής επιφάνειας του χώρου 
  • μελέτη σήμανσης του χώρου 
  • κυκλοφοριακή μελέτη
  • μελέτη έγκρισης της κυκλοφοριακής σύνδεσης 

Υπενθυμίζεται ότι, σε συνέχεια πρωτοβουλίας του Δήμου Δελφών, για την εξεύρεση λύσης σε ένα ζήτημα που αποτελεί χρόνιο αίτημα της περιοχής των Δελφών, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να εκκινήσει τη διαδικασία για την εκμίσθωση του ακινήτου, ιδιοκτησίας του Δημοσίου, το οποίο βρίσκεται εκτός του σχεδίου πόλεως των Δελφών, στην ευρύτερη κτηματική περιφέρεια αυτής, εντός της αδόμητης ζώνης Α της Ζ.Ο.Ε Δελφών, συνολικού εμβαδού 21.023,70 τ.μ. Ακολούθως το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε. εξέφρασε τη σύμφωνη γνώμη του για την εκμίσθωση του ακινήτου, για να υπογραφεί στη συνέχεια μεταξύ των δύο πλευρών το σχετικό συμφωνητικό, τους όρους του οποίου ενέκρινε η Δημοτική Επιτροπή Δ. Δελφών.