Στην ορκωμοσία των πρώτων αποφοίτων του Τμ. Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης ο Δήμαρχος κ. Π. Ταγκαλής
Σε μία σημαντική ημέρα του Τμήματος Περιφερειακής και Οικονομικής Ανάπτυξης της Άμφισσας, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, την ορκωμοσία των πρώτων αποφοίτων του, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Δ. Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.
Παρουσία του Υφυπουργού Δικαιοσύνης και Βουλευτή Φωκίδας κ. Ιωάννη Μπούγα, της Προέδρου του Τμήματος κ. Μαρίνας-Σελήνης Κατσαΐτη, του Αντιδημάρχου Δ.Ε. Άμφισσας κ. Νικόλαου Λουπάκου, του Δημοτικού Συμβούλου κ. Ευστάθιου Κάππου και της ακαδημαϊκής κοινότητας, ο κ. Ταγκαλής κατά τον χαιρετισμό του τόνισε τη σημασία που έχει για το Τμήμα η συγκεκριμένη στιγμή, κομβικής σημασίας για όλους, μα κυρίως για τους ίδιους του αποφοίτους. Ο Δήμαρχος τους συνεχάρη και τους ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία από εδώ και στο εξής, ακαδημαϊκή με τη συνέχιση των σπουδών ή επαγγελματική, ανάλογα με την επιλογή του καθενός, τονίζοντας κυρίως προς εκείνους που ήρθαν στην περιοχή για να σπουδάσουν πως η Άμφισσα θα είναι πάντα και ένας δικός τους τόπος.
Ο κ. Ταγκαλής συνεχάρη την Πρόεδρο του Τμήματος, τους καθηγητές αλλά και τη Διοίκηση του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το υψηλό επίπεδο σπουδών και την πλήρη επιστημονική κατάρτιση που παρέχουν προς τους φοιτητές, δίνοντάς τους τα κατάλληλα εφόδια προκειμένου να βγουν καθόλα έτοιμοι στην αγορά εργασίας. «Οφείλω να ευχαριστήσω και όλους εκείνους που συνέβαλαν στην ίδρυση του Τμήματος στην Άμφισσα, καθώς και εκείνους που το στήριξαν έμπρακτα με την αναβάθμιση των επαγγελματικών του δικαιωμάτων, επίσης τα μόνιμα μέλη ΔΕΠ, όλοι μαζί συμβάλλοντας στην παγίωσή του, αλλά και στην ανάπτυξη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον τόπο μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Ταγκαλής, χαρακτηρίζοντας την παρουσία της στην περιοχή ως σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης.